REGULAMIN FINANSOWY:
- Warunkiem uczestnictwa w kursie jest wpłata całości kwoty w ciągu 5 dni od momentu rejestracji na kurs.
- Wpłaty można dokonać za pośrednictwem kilku sposobów płatności: zwykły przelew bankowy, płatność szybkim przelewem online.
- Istnieje możliwość rozłożenia kwoty za kurs na raty.
- Dzięki współpracy z firmą Medi Raty Sp. z o.o., możemy Państwu zaproponować wygodną i bezpieczną spłatę ceny kursu w ratach. Dostępne okresy spłaty wynoszą 12, 24 lub 36 miesięcy. Aby skorzystać z systemu płatności ratalnej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 266 83 70 (pon. ‑ pt. 8:00 ‑ 20:00, sob. 9:00 ‑ 14:00).
- Wygodny kalkulator ratalny, dzięki któremu obliczą Państwo wysokość każdej raty.
- Dane, które ułatwią odnalezienie nas w systemach MediRaty:
- Usługi Weterynaryjne Radosław Marczak
- ul. 11 listopada 38
- 91-371 Łódź
- Numer POK 11526
- Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia – zgłoszenia chęci udziału w kursie (wypełnienie formularza rejestracyjnego, wiadomość e-mail, zgłoszenie telefoniczne). W takiej sytuacji cała kwota wpłaty zostanie zwrócona na rachunek bankowy.
- Aby odstąpić od umowy należy poinformować o swojej decyzji pisząc na adres e-mail: rehabvet.kursy@gmail.com.
- Po terminie 14 dni od daty zawarcia umowy wpłacona kwota nie będzie zwracana i przechodzi na koszty organizacji kursu. Możliwe jest przeniesienie wpłaconej kwoty na inną osobę wcześniej nie zgłoszoną (zmiana uczestnika kursu) lub przeznaczenie wpłaconej kwoty na uczestnictwo w szkoleniu w innym terminie.
- Organizator kursu zastrzega sobie prawo do możliwości odwołania kursu 14 dni przed jego rozpoczęciem i poinformowania o tym wszystkich uczestników.
- Dane do przelewu:
- Usługi Weterynaryjne Radosław Marczak
- ul. 11 listopada 38
- 91-371 Łódź
- Nr konta Millenium: 36 1160 2202 0000 0002 0786 7082
- W tytule przelewu prosimy wpisać swoje: imię i nazwisko uczestnika, nazwa kursu
- W przypadku rejestrowania 2 osób – prosimy zrobić osobne przelewy za każdego z uczestników lub podać nazwiska i imiona uczestników w tytule przelewu.
- Zniżka RehabVET Partner dla uczestników naszych kursów, w wysokości 10% na kolejne kursy polskich wykładowców, zostaje przedłużona na rok 2023. Zniżka nie dotyczy konferencji RehabVET ani kursów prowadzonych przez wykładowców z zagranicy.
PIES NA KURSIE:
- Uczestnictwo w kursie z własnym psem jest możliwe tylko na niektórych kursach i wyłącznie za pisemną (mailową) zgodą RehabVET.
- Nie ma możliwości pobytu psa w obrębie budynku szkoleniowego, jako psa towarzysza lub jako psa szkoleniowego wyłącznie dla jego właścicielki/właściciela. Pies może być obecny na kursie wyłącznie jako pies szkoleniowy dla całej grupy.
- Na kursie mogą przebywać wyłącznie psy z aktualnym szczepieniem przeciwko wściekliźnie, odrobaczone, zrównoważone i nieagresywne.
- Rekomendujemy też wcześniejsze zaszczepienie psa szczepionką (donosową lub nadziąsłową) przeciwko kaszlowi kennelowemu.
- Sprzątanie po psie, odpowiedzialność za zachowanie i szkody wyrządzone przez psa spoczywa wyłącznie na jego właścicielu.
- Aby dowiedzieć się o możliwość uczestnictwa z psem prosimy wysłać mail na adres rehabvet.kursy@gmail.com.
- Brak zgody RehabVet na uczestnictwo psa nie jest podstawą do zwrotu opłaty za kurs.
- Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia – zgłoszenia chęci udziału w kursie (wypełnienie formularza rejestracyjnego, wiadomość e-mail, zgłoszenie telefoniczne). W takiej sytuacji cała kwota wpłaty zostanie zwrócona na rachunek bankowy.
ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU:
- Podczas kursu / konferencji wykonywane są zdjęcia oraz nagrywane materiały wideo.
- Wykupując uczestnictwo w Kursie / Konferencji Uczestnik akceptuje niniejszy Regulamin i wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku w mediach społecznościowych, na stronach internetowych, reklamach i filmach szkoleniowych RehabVET.
- Brak zgody na powyższe, np. w dniu kursu/konferencji, nie jest podstawą do zwrotu opłaty za żadną z tych form szkolenia.
- Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia – zgłoszenia chęci udziału w kursie (wypełnienie formularza rejestracyjnego, wiadomość e-mail, zgłoszenie telefoniczne). W takiej sytuacji cała kwota wpłaty zostanie zwrócona na rachunek bankowy.
UWAGA:
- Email rejestracyjny czasami trafia do SPAMu, więc jeśli nie przyjdzie w ciągu najdalej godziny – prosimy sprawdzić katalog SPAM, a w razie gdyby i tam go nie było – prosimy o informację na email kontaktowy
- Przy podaniu danych prywatnych nie ma możliwości późniejszego wystawienia faktury na firmę!
Email kontaktowy rehabvet.kursy@gmail.com
Treść Regulaminu została zmieniona w dniu 15/03/2023 i obowiązuje z dniem ogłoszenia.