REGULAMIN KURSÓW I KONFERENCJI

REGULAMIN FINANSOWY:

  1. Warunkiem uczestnictwa w kursie jest wpłata całości kwoty w ciągu 5 dni od momentu rejestracji na kurs.
  2. Wpłaty można dokonać za pośrednictwem kilku sposobów płatności: zwykły przelew bankowy, płatność szybkim przelewem online.
  3. Istnieje możliwość rozłożenia kwoty za kurs na raty.
    • Dzięki współpracy z firmą Medi Raty Sp. z o.o., możemy Państwu zaproponować wygodną i bezpieczną spłatę ceny kursu w ratach. Dostępne okresy spłaty wynoszą 12, 24 lub 36 miesięcy. Aby skorzystać z systemu płatności ratalnej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 266 83 70 (pon. ‑ pt. 8:00 ‑ 20:00, sob. 9:00 ‑ 14:00).
    • Wygodny kalkulator ratalny, dzięki któremu obliczą Państwo wysokość każdej raty.
    • Dane, które ułatwią odnalezienie nas w systemach MediRaty:
      • Usługi Weterynaryjne Radosław Marczak
      • ul. 11 listopada 38
      • 91-371 Łódź
      • Numer POK 11526
  4. Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia – zgłoszenia chęci udziału w kursie (wypełnienie formularza rejestracyjnego, wiadomość e-mail, zgłoszenie telefoniczne). W takiej sytuacji cała kwota wpłaty zostanie zwrócona na rachunek bankowy.
  5. Aby odstąpić od umowy należy poinformować o swojej decyzji pisząc na adres e-mail: rehabvet.kursy@gmail.com.
  6. Po terminie 14 dni od daty zawarcia umowy wpłacona kwota nie będzie zwracana i przechodzi na koszty organizacji kursu. Możliwe jest przeniesienie wpłaconej kwoty na inną osobę wcześniej nie zgłoszoną (zmiana uczestnika kursu) lub przeznaczenie wpłaconej kwoty na uczestnictwo w szkoleniu w innym terminie.
  7. Organizator kursu zastrzega sobie prawo do możliwości odwołania kursu 14 dni przed jego rozpoczęciem i poinformowania o tym wszystkich uczestników.
  8. Dane do przelewu:
    • Usługi Weterynaryjne Radosław Marczak
    • ul. 11 listopada 38
    • 91-371 Łódź
    • Nr konta Millenium: 36 1160 2202 0000 0002 0786 7082
    • W tytule przelewu prosimy wpisać swoje: imię i nazwisko uczestnika, nazwa kursu
    • W przypadku rejestrowania 2 osób – prosimy zrobić osobne przelewy za każdego z uczestników lub podać nazwiska i imiona uczestników w tytule przelewu.
  9. Zniżka RehabVET Partner dla uczestników naszych kursów, w wysokości 10% na kolejne kursy polskich wykładowców, zostaje przedłużona na rok 2023. Zniżka nie dotyczy konferencji RehabVET ani kursów prowadzonych przez wykładowców z zagranicy.

PIES NA KURSIE:

  1. Uczestnictwo w kursie z własnym psem jest możliwe tylko na niektórych kursach i wyłącznie za pisemną (mailową) zgodą RehabVET.
  2. Nie ma możliwości pobytu psa w obrębie budynku szkoleniowego, jako psa towarzysza lub jako psa szkoleniowego wyłącznie dla jego właścicielki/właściciela. Pies może być obecny na kursie wyłącznie jako pies szkoleniowy dla całej grupy.
  3. Na kursie mogą przebywać wyłącznie psy z aktualnym szczepieniem przeciwko wściekliźnie, odrobaczone, zrównoważone i nieagresywne.
  4. Rekomendujemy też wcześniejsze zaszczepienie psa szczepionką (donosową lub nadziąsłową) przeciwko kaszlowi kennelowemu. 
  5. Sprzątanie po psie, odpowiedzialność za zachowanie i szkody wyrządzone przez psa spoczywa wyłącznie na jego właścicielu. 
  6. Aby dowiedzieć się o możliwość uczestnictwa z psem prosimy wysłać mail na adres rehabvet.kursy@gmail.com.
  7. Brak zgody RehabVet na uczestnictwo psa nie jest podstawą do zwrotu opłaty za kurs. 
  8. Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia – zgłoszenia chęci udziału w kursie (wypełnienie formularza rejestracyjnego, wiadomość e-mail, zgłoszenie telefoniczne). W takiej sytuacji cała kwota wpłaty zostanie zwrócona na rachunek bankowy.

ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU:

  1. Podczas kursu / konferencji wykonywane są zdjęcia oraz nagrywane materiały wideo.
  2. Wykupując uczestnictwo w Kursie / Konferencji Uczestnik akceptuje niniejszy Regulamin i wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku w mediach społecznościowych, na stronach internetowych, reklamach i filmach szkoleniowych RehabVET.
  3. Brak zgody na powyższe, np. w dniu kursu/konferencji, nie jest podstawą do zwrotu opłaty za żadną z tych form szkolenia.
  4. Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia – zgłoszenia chęci udziału w kursie (wypełnienie formularza rejestracyjnego, wiadomość e-mail, zgłoszenie telefoniczne). W takiej sytuacji cała kwota wpłaty zostanie zwrócona na rachunek bankowy.

UWAGA:

  • Email rejestracyjny czasami trafia do SPAMu, więc jeśli nie przyjdzie w ciągu najdalej godziny – prosimy sprawdzić katalog SPAM, a w razie gdyby i tam go nie było – prosimy o informację na email kontaktowy
  • Przy podaniu danych prywatnych nie ma możliwości późniejszego wystawienia faktury na firmę! 

Email kontaktowy rehabvet.kursy@gmail.com 

Treść Regulaminu została zmieniona w dniu 15/03/2023 i obowiązuje z dniem ogłoszenia.